donderdag 18 oktober 2012

Nog geen opnamen van bevers met cameraval

Het is me nog niet gelukt om met de cameraval opnamen van bevers te maken. Op de eerste avond (nacht) van onze vakantie had ik een prima locatie, maar de camera-instelling stond verkeerd. Op de tweede avond lagen we niet in de buurt van een burcht. En gisteravond vond ik geen geschikte boom om de camera aan vast te maken. Bovendien was de burcht, vlak bij Asselt, verborgen achter het struikgewas. Vanmorgen zijn Jan en ik naar een andere burcht gewandeld. (Zie foto). Eentje met een flinke afmeting. Ook een mooie plek voor de cameraval, waren het niet dat we nu al weer verhuisd zijn. Zojuist hebben we aangelegd bij Kessel. Ook hier is een beverburcht en ik stap zo meteen in mijn kano om op zoek te gaan naar een geschikte boom voor de cameraval. Ooit moet het lukken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten