donderdag 26 januari 2012

Welkom op mijn blog

-->


                                     Welkom

Welkom op mijn blog over bevers. Je vindt hier verslagen van mijn belevenissen met bevers, wetenswaardigheden en algemeen nieuws over bevers. De naam van m’n blog, Castor Fiber, is de Latijnse benaming voor de Europese Bever. Er bestaat ook een andere soort, Castor Canadensis, die komt voor in Canada en Noord-Amerika. Af en toe zul je op dit blog ook over die soort iets lezen, maar het gaat vooral over de bevers die ik in mijn eigen woonomgeving tegenkom, Castor Fiber. 
In de toekomst gaat het misschien ook wel eens over de otter, want ook die komt in Nederland steeds meer voor en zal ook in Limburg een keer zijn kop boven water uitsteken. Hopelijk vlak voor mijn cameralens.

Bevers spotten is altijd verrassend! Laat je meenemen naar de bevers en geniet ervan.














Geen opmerkingen:

Een reactie posten