woensdag 6 juli 2016

Mijn beverpassie bij EenVandaag


De bever houdt de gemoederen bezig en is doorlopend in het nieuws. Vooral de Limburgse bevers zijn gespreksonderwerp, omdat de provincie er mee in haar maag zit. Andere provincies willen de 'probleembevers' niet overnemen. Ook de landelijke kranten en televisie duiken er bovenop. 

 

EenVandaag besteedt er vanavond (Ned. 1, 18.15 uur) aandacht aan met interviews met gedeputeerde Patrick van der Broeck en ecoloog Michel Smits van het waterschap Roer en Overmaas. 
Ik mag mijn visie als beverliefhebber geven. 








 

De beelden zijn gistermiddag- en avond opgenomen op diverse plekken in Limburg. 
Ik ging met de cameraploeg op pad bij de Teggerse Plas bij Ohé en Laak. Het was erg leuk om eraan mee te werken, we hebben er wel anderhalf uur rondgebanjerd. 


Ondanks alle drukte die dat met zich meebracht zagen we toch nog een bever. 

De overige beverbeelden in het item (moet nog worden gemonteerd) zijn waarschijnlijk mijn beelden.  

De foto's bij dit blog zijn gemaakt door mijn dochter: Emma de Koning.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten